dilluns, 6 d’abril del 2009

"La sala d'estar"

- Títol: "La sala d'estar"
- Gènere: drama
- Qui?: Grup Escènic Navàs
- Qui? (2a part): Núria Majoral, Joana López, Salva Cabrera, Josep Mª Simó, Glòria Molas, Rosa Batlló i Gemma Gudayol.
- On?: Casal Sant Genís de Navàs
- Quan?: per fira de primavera del poble: dissabte 25/04/2009 (22:00 nit) i diumenge 26/04/2009 (19:00 tarda)
- Quant?: 8 €uros l'entrada
- On comprar-les?: anticipades a Calçats Castella o a Josep Seriols (cal Barato), o bé el mateix dia de l'obra (es recomana comprar-les per avançat, sobretot si s'hi vol anar dissabte a la nit, perquè sol estar força ple; per diumenge solen quedar-ne sempre més de lliures)
- Per què?: em faria molta il·lusió que hi vinguéssiu tots!

:)

Bona fira de primavera 2009!

2 comentaris:

VALENTÍ GUBIANAS i ESCUDÉ ha dit...

Hola Gemma,
ens veu fer passar una nit molt interessant. Jo, al principi de l'obra, vaig pensar que no entendria res de res. Però es va fer molt atractiva. I el moment culminant, per mi, va ser la teva discusió amb la Joana. Impressionant!!! Quina energia i quina electricitat!!!!!! Moltes gràcies per fer-ho tan bé, Gemma!

Gemma ha dit...

Moltes gràcies Valentí.
La veritat és que els papers curts no tenen perquè ser sinònim de menys intensos... per arribar a aconseguir aquest, m'ha costat molt. I encara no estic segura d'haver-ho fet prou bé, però n'estic força contenta.
Em va fer moltíssima il·lusió veure't a baix al públic, de debò. Gràcies per venir-hi i gràcies per compartir un moment tan bonic per nosaltres amb nosaltres!

Fins aviat!