dilluns, 10 d’agost del 2009

Canvi d'aires ;)

És agost, fa mal temps i he de treballar perquè encara no tinc vacances.
Però, malgrat tot, estic contenta.
He canviat d'aires! No estic ficada al mateix cau de cada dia sense gran cosa per fer durant aquests dies.
Continuo tenint poca cosa per fer, però he canviat d'ambient! Ara treballo des de les instal·lacions de TVC pròpiament dites!
Sóc de vistia a la UAC!
I tot i que trobo a faltar a gent de l'Imagina... aquí, a TVC, també m'hi sento bé!

Gràcies per fer-me sentir bé a tots dos llocs! :)

Una abraçada i fins ara mateix!

Ah, i BON ESTIU!!!

2 comentaris:

Ada Guilà ha dit...

Ah si? Ja no ets al mateix lloc? Estàs a la tele ara? Què guai!!!! I l'Emilio no pot dinar amb tu? ohh! Bueno ja us veieu a casa no? Ànims que de seguida arriba finals d'agost i marxeu tot un mes!! Quina enveja nena! Tot ready? Hope so!

Gemma ha dit...

Ei noia,

No no, només és ara pels dies d'estiu que queden, provisionalment. Després tornaré al meu lloc de sempre! :) No t'espantis! :)
Tot a punt a "mitges", ja que mai se sap si es té tot a punt o no, oi? Jo sempre tinc la sensació que em descuido alguna cosa. Però les ganes les tenim... que ja és el més important!
Merci paia!

Petons!