dimecres, 17 de març del 2010

I tornem-hi... ;)

Ahir al vespre em vaig emprovar el vestit. Sí, ahir tocava emprovar-se vestits, abans de començar l'assaig.
Aquesta vegada m'ha agradat a la primera. A la primera hem trobat un vestit en què em sento còmoda. És un vestit molt alegre, antic (l'obra és una mica "d'època") i de tons vermellosos, rosats, taronges, grocs... tot ratllat. Un vestit que aporta vitalitat, calidesa, energia i benestar. No ho sé, però el vestit m'agrada, m'agrada molt!
Falta acabar-hi de buscar les sabates que hi faran joc, de pensar quin pentinat ens faran i com ens maquillarem, i de veure com compaginarà, tot plegat, amb l'escenografia que hi hem preparat, que ja acaba d'estar enllestida.
Ja tinc ganes de posar-me a la pell d'un nou personatge, de ser, altra vegada, una persona diferent de jo mateixa. Tot i que hi ha qui diu que, aquesta vegada, el paper que hi faig s'assembla al meu tarannà habitual (en gran part de l'obra surto enfadada... jajajajajjajajajajajajajja), jo no ho penso pas. Em costa, a la seva manera, adoptar aquest posat. Per tant, penso que tan habitual en mi no deu ser, si em costa fer-ho bé, no? :) Altrament, seria bufar i fer ampolles per a mi, i no ho és, no, ja us ho puc ben assegurar! Però m'hi esforço tant com puc. Perquè, per treballar al costat d'un equip de gent tan excepcional com el que treballo, cal esforçar-s'hi per estar mitjanament a la seva alçada. Són uns cracks! És un equip increïble, em diverteixo moltíssim amb ells. Suposo que ja m'ho veuen a la cara quan ric pels descosits de les seves expressions, els seus gests o les seves frases còmiques... tot i que no els ho dic gaire sovint que, amb ells, passo molt bones estones. Aquesta vegada és al costat del Salva, dels Joseps, del Quim, de la Rosa, del Josep Mª, de la Rosita, de l'Annabel i del Ferran, que actuo. Però n'hi ha un munt més amb qui, malgrat no coincideixo amb ells aquest cop, també passem grans estones quan actuem plegats. I això que les hores d'assaig són intempestives, tenim tots son i estem cansats perquè hem tingut un dia ben atabalat i l'endemà cal llevar-se d'hora i, de vegades, al teatre hi fa fred perquè la calefacció està apagada... Però, malgrat tot, m'agrada!
Es tracta d'una obra còmica que ja tenim gairebé a punt, aquest vegada. El Grup Escènic Navàs, doncs, estrenarà, per Fira de Primavera de Navàs, que si no vaig equivocada caurà els propers dissabte 17 i diumenge 18 d'abril, una nova obra còmica (de fet, en seran dues de breus, una darrere de l'altra) que farà riure fins i tot als més ensopits!
No us la perdeu! Ens encantarà poder gaudir del vostre caliu i de poder sentir les vostres rialles des del públic. Això, per a un actor (amateur) no té preu!
Mil gràcies i a seguir gaudint d'aquest art per molt i molt de temps!

PD: Quan tingui els horaris exactes, us ho comunico! ;)

6 comentaris:

joanfer ha dit...

Amb aquesta positivitat i bon humor, segur que us surt de fàbula. Molta m... sort! ;D

Gemma ha dit...

Gràcies per la "merda"! :)
No et privis de dir-ho, home, no passa res! Si no n'hi ha molta, malament!
Per cert, saps d'on ve, oi, aquesta frase?
"Diuen que abans, quan la gent anava a cavall i encara no existien els cotxes, al voltant dels teatres, com més cavalls i havia (i, consegüentment més femta pel terra escampada hi havia), era signe de gran afluència de públic a l'espectacle (segurament, perquè agradava i molta gent hi assistia). Per això encara avui, recordant l'època en què la gent anava a cavall, es desitja molta MERDA als actors, bo i esperant que tinguin una gran assistència de públic i, sobretot, un èxit ben gran! :)"
Una abraçada i gràcies Joan!

joanfer ha dit...

Sí, sí, la coneixia. Precisament no fa gaire vaig explicar aquesta història a classe perquè va sortir el tema. De totes maneres, gràcies per la informació.
Petons! ;)

Ana Carles ha dit...

Hola Gemma, he anat a parar al teu bloc de casualitat i m'agrada el que escrius... per cert, no la sabia la història de la "merda".
Sort amb l'obra.

Gemma ha dit...

Hola Anna,

Moltes gràcies! A veure si hi ha sort amb l'obra! Esperem que sí.

Gràcies per la teva visita i pel comentari.

Gemma

Gemma ha dit...

Horaris:

- Dissabte 17, a les 22:00 pm, al Casal Sant Genís de Navàs.
- Diumenge 18, a les 19:00 pm, al mateix lloc.

Gràcies! :)