diumenge, 18 de març del 2012

"L'alegria del CIRC"

Quan dic que els nanos del grup de Teatre Jove de Navàs que portem l'Emma i jo són fantàstics, no ho dic perquè sí! I és que en acabar l'espectacle que us penjaré a continuació, em vaig emocionar moltíssim, fins al punt que em van caure les llàgrimes i tot, pel sol fet de pensar que són tan collonuts!
Collonuts perquè malgrat les meves "bronques" prèvies durant els assaigs, ells tiren endavant amb pit i collons sense pensar-s'ho dues vegades... Collonuts perquè són fantàstics, perquè s'hi esforcen, ho viuen i s'hi impliquen!!!
I és que tot aquest espectacle el van crear ells tot sols de zero: en van fer el guió, el van redactar, es van repartir els personatges, l'hem assajat tots junts i finalment l'hem representat, aquest passat divendres dia 16 de març, per a tots els alumnes de P3, P4 i P5 de l'escola Sant Jordi de Navàs, dins del seu eix temàtic anual: el CIRC!!!
De circ, no en sabem gaire... ja ho veureu! Ara bé, passar-nos-ho bé... això sí, amb això no hi ha ningú que ens guanyi!

Visca el Teatre Jove de Navàs per sempre!!!

Gràcies nois i noies! Sóu fantàstics i a l'Emma i a mi ens feu molt felices de poder-ho compartir amb vosaltres!